melody
«»



Magic Word:
"Bonjour there! Me awynn sour sweet fifteen years old, PMR Candidates pray for me successful in life and hereafter.And thanks for coming ;)"

facebook twitter
Posted On Friday 6 April 2012 @ 21:49| 0 comments
Assalamualaikum ! and hello you gais :] okay secara jujur saya ingin mengatakan selame ini saya sangatlah sibuk ><' so ? sorry you guys sebab tak dapat menluangkan masa and kepada kawankawan yang dicintai sorry sejak kebelangkangan ni peragai aku macam taik babi ><' hehek okay haritu mai tetibe jeah doh ajak pegy rawang dahlah last minute --' nasib baik dia yang support kalau tak memeylah aku tak pegy dahlah tengah pokai,okayy then balik-balik jeh sekolah terus serbu rumah aku memey bestlah rilex rilex kejup baru gerak rawang,then sampai jeh sane terus serbu karaoke brrrr memey bestlah karoke macam orang batak microphone jehh terjerit-jerit bagai segan bodoh >,< then terus gerak mcd yang sakainyee apesal semua usha batak jehh ? sakai bodoh -,- then lepas beberape minute kemudian eykin ajak balik alarhh baru nak ajak mai support karoke lagy tak puas dohh T.T then terus gerak balik lahai penat gile keja mai wiwyd punye pasallah nihh ? -,- nak jeah aku rogol dia okay lepas tuhh tetibe nampak wada dengan adek then terus blahh okay lepas balik jehh terus skype dengan wiwyd haishh bodoh punye orang penat nak ajak skype bagai,Kbai ILOVEYOU <3